طراحی سایت حرفه ای | چنار خیام 1401

مشاوره

رایگان



اگر آشنا به طراحی سایت نیستید، باید که از شرکتی کمک بگیرید که با نیروهای متخصص و حرفه ای خود بتواند یک وبسایت زیبا، حرفه ای و بسیار کارآمد را برای شما طراحی کند و بتواند در تمام مسیر از ابتدا تا انتها و رسیدن به درآمد راهنمای شما باشد. تنها در این صورت است که می توانید روی سایت خود سرمایه گذاری کرده و به آینده آن امیدوار باشید. امروزه با افزایش میل کسب و کارها به داشتن وبسایت تخصصی، رقبای بسیاری در مارکت اینترنتی خواهید داشت و این امر نیاز به مراجعه به شرکتی متخصص و متبحر را حتمی می کند.

طراحی سایت حرفه ای | چنار خیام 1401

  طراحی سایت حرفه ای | چنار خیام

از نظر شما یک سایت حرفه ای چطور طراحی می شود؟

چه استانداردهایی یک سایت حرفه ای را تعریف می کنند؟

کدام شرکت طراحی سایت حرفه ای انجام می دهد؟

با چنار خیام همراه باشید تا استانداردهای یک سایت حرفه ای و نحوه طراحی یک وبسایت حرفه ای را برای شما بیان کنیم.

1. یک سایت حرفه ای باید آنقدر زیبا، شیک و کارآمد باشد که در همان نگاه اول کاربران را جذب خود کند.

اما چیزی که باعث می شود سایت در نگاه اول کاربر را به خود جذب کند مواردی نظیر موارد زیر می باشد:

  • طراحی گرافیکی چشم نواز و شیک
  • سرعت لود بالا و سبک بودن سایت
  • آسان بودن گشت و گذار در سایت
  • در بر داشتن مفهوم و ماهیت اصلی وبسایت.

اینها شاخص های مهمی هستند که از نظر گوگل اهمیت بالایی دارند. سایت گوگل و رباتهای آن برای ارزیابی یک سایت این موارد را بسیار در نظر می گیرد. حتی وبسایت هایی نظیر gtmetrix که به ارزیابی عملکرد سایتها از نظر سئو و استانداردها می پردازند نیز این معیارها را مد نظر قرار می دهند.

 

طراحی سایت حرفه ای

 

2. یک وبسایت حرفه ای باید بتواند اکثریت مخاطبانی که وارد آن می شوند را جذب خود کند.

برای اینکه وبسایت بتواند نظر اکثر مخاطبان را به خود جلب کند نیاز است تا از تجربه کاربران در وبسایت آمارگیری کنیم و مخاطبان را مورد تجزیه و تحلیل دقیق قرار بدهیم. حتی استفاده از فرم های ارزیابی اختیاری در سایت هم به این فرایند کمک می کند. اینکه مخاطبان سایت چه جنسیتی دارند، از چه دستگاه هایی برای ورود به سایت استفاده می کنند، در چه رده سنی قرار دارند، هدف وبسایت چیست، و در نهایت هدف مخاطبان از ورود به سایت چیست، جزو مواردی است که در تجزیه و تحلیل سایت حرفه ای به کار می روند.

تأثیر این موارد بر نوع طراحی سایت و سفارشی سازی آن بسیار چشمگیر است.

3. در طراحی سایت حرفه ای، محتوا اهمیت بسیار بالایی دارد و به کیفیت و نوع آن باید اهمیت زیادی بدهیم.

اگر در طراحی سایت از محتوای مناسب و کاملا مرتبط با موضوع سایت استفاده کنیم، غلط املایی نداشته باشیم، از فونت های مناسب و زیبا استفاده کنیم، آیتم ها دارای چیدمان مناسب باشند، از جملات تکراری استفاده نکنیم، و نسبت به عبارات و جملات به کار رفته در متن حساسیت داشته باشیم، می توان گفت طراح سایت حرفه ای هستیم.

 

طراحی وبسایت حرفه ای

 

4. وبسایت باید طوری طراحی شود که جستجو در آن آسان باشد و مخاطب بتواند آن چیزی که هدف شما است را به راحتی پیدا کند.

یک سایت باید موارد استاندارد مربوط به UX یا تجربه کاربری را به خوبی رعایت کرده باشد. ما زمانی یک سایت را حرفه ای طراحی کرده ایم که به User Experience  یا UX اهمیت داده باشیم و تا جای امکان به کاربر احترام گذاشته باشیم. بنابرین، در طراحی وبسایت حرفه ای خود این نکته مهم را همیشه مد نظر قرار دهید.

5. یک سایت حرفه ای باید بتواند همگام با پیشرفتهای طراحی، تغییر کند.

این یعنی تکنولوژی طراحی سایت و وب به سرعت در حال تغییر و پیشرفت است. بنابراین شما باید بتوانید سایت خود را طوری طراحی کنید که با ایجاد تغییر در سلایق مخاطبان، تغییرات در آپشن ها و تکنولوژی های به کار رفته در آن، سایت شما نیز قابل آپدیت باشد. اگر سایت خود را به روز و مطابق با پیشرفت های جدید طراحی نکنید، بعد از مدتی تغییر سلایق مشتریان علیه شما عمل کرده و باعث می شود نتوانید مخاطبان را راضی نگه دارید. پس باید هماهنگ با تغییرات روز باشید. سایت حرفه ای خود را طوری طراحی کنید که سایت به صورت خودکار به روز شود یا اینکه بتوانید به راحتی آنرا به روز و هماهنگ با تغییرات جدید کنید.

 

طراحی سایت حرفه ای و زیبا

 

6. طراحی یک سایت حرفه ای به صورتی است که هم مخاطبان را مد نظر قرار می دهد هم موتورهای جستجو

برای اینکه یک سایت در نتایج جستجوی کاربران نمایش داشته باشد، باید نظر موتورهای جستجو را به خوبی به خود جلب کرده باشد. موتورهای جستجو مانند گوگل و مایکروسافت بینگ نمی توانند به همان صورتی که ما سایت را می بینیم مشاهده کنند. آنها فقط به کدهای سایت دسترسی دارند و برای اینکه یک سایت را در نتایج جستجو بصورت دقیق نشان دهند به اطلاعات اضافه ای نیاز دارند که از نظر کاربر پنهان است. مثلا اگر سایت شما دارای یک بخش وبلاگ است، باید ربات های گوگل یا بینگ بفهمند که تاریخ درج مقاله یا ویرایش آن مربوط به چه زمانی است.

 چه کسی مقاله را نوشته است، موضوع آن چیست، توصیف کوتاه آن چیست و غیره. در طراحی سایت حرفه ای باید این موارد را در کدهای متا و اسکیما وارد کنیم تا ربات های گوگل به راحتی این اطلاعات را بفهمند. اگر در سایت خود محصولاتی دارید، گوگل باید بفهمد کدام محصولات پرطرفدار هستند و مشخصات آن محصولات چیست. در طراحی وبسایت حرفه ای این موارد را از طریق کدهای Schema و Meta مد نظر قرار می دهیم تا احترام بیشتری به ربات های گوگل گذاشته باشیم. این باعث می شود نتایج بهتری در جستجوی مخاطبان به دست بیاوریم. این خود بخشی از فرایند سئو است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره در مورد سئو کلیک کنید.

 

طراحی سایت خیام

 

7. وبسایت حرفه ای با شبکه های اجتماعی در ارتباط است

شبکه های اجتماعی درگاه مناسبی را برای گرفتن ورودی فراهم می کنند. یک سایت موفق، حرفه ای و استاندارد در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود. بسیاری از کاربران مطالب جدید وبسایت های مورد علاقه را در شبکه اجتماعی دنبال می کنند. حتی برخی از کاربران وقتی برای اولین بار وارد سایتی می شوند و نظر آنها را جلب می کند، مشتاقند بدانند که این وبسایت چه مطالبی در شبکه های اجتماعی دارد. می توانیم از طریق APIهای مربوط به یک شبکه اجتماعی، بصورت خودکار پست های شبکه های اجتماعی را در سایت به نمایش در بیاوریم. وبسایت های حرفه ای خارجی از این استراتژی بسیار استفاده می کنند.

چنار خیام طراحی وبسایت شما را با توجه به اتصال آن به شبکه های اجتماعی طراحی می کند و می توانید با راهنمایی ما از این مزیت هم استفاده کنید.

8. یک وبسایت کارآمد و حرفه ای تجربه کاربران را تحلیل می کند

مواردی هستند که در یک وبسایت حرفه ای باید مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار بگیرند. این امر مستلزم این است که سایت شما مدتی توسط مخاطبان مورد مشاهده قرار بگیرد تا پس از تجزیه و تحلیل بتوان تصمیمات مناسبی در رابطه با تجربه کاربری و بهینه بودن وبسایت گرفت. این موارد شامل گزینه های زیر می شوند:

  • صفحات ورود و لندینگ پیج ها کدامند؟ آنها را بیشتر آپدیت کنیم و به روزرسانی های لازم را انجام دهیم.
  • کاربران قبل از بستن سایت در کدام صفحات گردش داشته اند. این صفحات باید مورد بررسی قرار بگیرند تا در صورتی که مشکلی داشته اند و باعث خروج کاربران شده اند، محتوای آنها را تکمیل و به روزرسانی کنیم.
  • اوج بازدیدها در چه روزها و ساعاتی است؟ شاید نیاز باشد تغییراتی متناسب با آن در سایت خود ایجاد کنیم.
  • مخاطبان عمدتا از چه دستگاه هایی برای ورود به سایت استفاده می کنند؟ پس در کمپین تبلیغاتی می توان اصلاحاتی را با توجه به این مورد انجام داد.
  • در زمان شروع کمپین های تبلیغاتی، قبل و بعد از آن آمار بازدید چطور بوده است و چه تأثیری داشته است؟ تجزیه و تحلیل نتایج کمپین تبلیغاتی در ایجاد تغییرات در سایت اهمیت بالایی دارد.

 

طراحی سایت زیبا

 

9. یک سایت خوب و عالی نیازمند این است که روی آن سرمایه گذاری شود، وقت بگذارید، و برنامه ریزی خوبی برای آن داشته باشید.

سفارش و طراحی سایت حرفه ای تازه اول راه است. در بسیاری از موارد در کشورمان می بینیم که افراد هزینه بالایی برای طراحی سایت می پردازند، اما به دلیل عدم وجود برنامه ریزی و اشتباه پیش رفتن ادامه مسیر، این وبسایت ها موفق نمی شوند. یک سایت حرفه ای، باید مسیری حرکت حرفه ای و عالی داشته باشد تا مسیر رسیدن به بازار و درآمد را به خوبی طی کند. باید برای پیشبرد اهداف سایت، نیرو و وقت کافی را بگذارید. یک سایت حرفه ای تنها نقطه شروع مسیر در آمدی شما است و البته لازم است، اما کافی نیست. پس باید نیروی زبده ای بر روی سایت کار کند و دانش تخصصی لازم و کافی را برای پیشبرد سایت به کار ببرید.

فقط پرداخت هزینه طراحی سایت حرفه ای کافی نیست و باید بودجه های بیشتری را به صورت منطقی به تبلیغات، سئو و بازاریابی اختصاص دهید. بعد از اتمام طراحی وبسایت، بایستی یک نفر آشنا به راه و رسم اینترنت و تولید محتوا داشته باشید که به صورت تمام وقت وبسایت را مدیریت کند.

10. کمک گرفتن از یک شرکت درجه یک با نیروهای متخصص برای طراحی سایت

در نهایت اگر آشنا به طراحی سایت نیستید، باید که از شرکتی کمک بگیرید که با نیروهای متخصص و حرفه ای خود بتواند یک وبسایت زیبا، حرفه ای و بسیار کارآمد را برای شما طراحی کند و بتواند در تمام مسیر از ابتدا تا انتها و رسیدن به درآمد راهنمای شما باشد. تنها در این صورت است که می توانید روی سایت خود سرمایه گذاری کرده و به آینده آن امیدوار باشید. امروزه با افزایش میل کسب و کارها به داشتن وبسایت تخصصی، رقبای بسیاری در مارکت اینترنتی خواهید داشت و این امر نیاز به مراجعه به شرکتی متخصص و متبحر را حتمی می کند.

 

طراحی سایت شرکتی حرفه ای

 

چرا باید در انتخاب شرکت طراحی سایت حرفه ای، دقت زیادی داشته باشیم؟

خیلی واضح است که همه شرکتها نمی توانند یک طراحی سایت حرفه ای و زیبا را برای شما انجام دهند. بنابراین، نیاز دارید که با دقت انتخاب کنید و به شرکتی مراجعه کنید که با داشتن نیروی کافی و متخصص، بهترین و بی رقیب ترین سایتی که می توانید داشته باشید را برای شما طراحی می کند. برای داشتن وبسایت منحصربفرد و رقابت با رقبای بازار، با ما تماس بگیرید.

موفقیت وبسایت شما در فضای آنلاین، بستگی به نوع وبسایتی دارد که شرکت طراحی سایت برای شما توسعه می دهد. در نتیجه نحوه طراحی سایت مهم است. پس وبسایت خود را به چنار خیام بسپارید که یکی از موفق ترین شرکت های حرفه ای برای طراحی سایت در تهران است.

تصمیم بگیرید که سایت شما وردپرس باشد یا کدنویسی:

یکی از تصمیمات مهم برای طراحی سایت این است که می خواهید سایت شما وردپرس باشد یا با کدنویسی ساخته شده باشد. ما شما را راهنمایی می کنیم که با توجه به کاربری مورد نظر و میزان بودجه ای که تصمیم دارید برای سایت در نظر بگیرید، کدام گزینه را انتخاب کنید.

 

طراحی سایت چنار خیام

 

داشتن یک سایت حرفه ای به شما و کسب و کاری که دارید کمک می کند تا از مزیت های زیر بهره ببرید:

  • ایده های خود را در فضای وب منتشر کنید و دیگران را از کسب و کار خود آگاه می سازید.
  • در فضای وب و اینترنت یک هویت معتبر می سازید.
  • یک روش به روز و کارآمد برای جذب مخاطبان و مشتریان به دست می آورید.
  • مخاطبان بیشتری را جذب می کنید و اعتبار کاری خود را افزایش می یابید.
  • از بازاری با چند برابر ظرفیت بیشتر از بازار سنتی بهره مند می شوید.
  • با مخاطبان و مشتریان خود فرصت ارتباط بیشتری دارید و یک بانک اطلاعاتی ارزشمند از آنها به دست می آورید.
  • می توانید ارتباط متقابل و تعاملی با کاربران خود برقرار کنید و به سوالات و نگرانی های مشتریان پاسخ می دهید.
  • با کسب و کارهای مرتبط ارتباط می گیرید و دامنه ارتباطات خود را گسترش می دهید.
  • می توانید خدمات و محصولات خود را هر چه بیشتر تبلیغ کنید.
  • افزایش فروش و برگشت سرمایه را به همراه دارد و می تواند در بازار اقتصادی امروز، نجاتتان دهد.

 

طراحی سایت حرفه ای و ارزان

 

در طراحی سایت حرفه ای کاربران اینترنت در اولویت توجه هستند

شاید بدانید که کاربران به روش های مختلفی در اینترنت یک موضوع خاص را جستجو می کنند و اطلاعات مورد نیاز خود را به دست می آورند. آنها از موتور جستجو استفاده کرده و کلمات کلیدی و عبارت های کلیدی خاصی را سرچ می کنند، و در نهایت نتایج مرتبط را مشاهده می کنند.

سایت حرفه ای شما نیز می تواند در بین همان نتایجی باشد که کاربران در جستجوی آنها هستند. به این ترتیب کاربران در نتایج جستجوی خود سایت شما را یافته و از خدمات شما استفاده می کنند یا از شما خرید می کنند. نکته کلیدی برای جذب این مشتریان بالقوه این است که سایت شما پر از محتوای مناسب و باکیفیت و همچنین دارای یک طراحی حرفه ای و خاص باشد.

  • اگر وبسایت دارای طراحی کاربردی و زیبا نباشد، کاربران در آن نمی مانند و دکمه بازگشت را می زنند تا وارد سایت رقبایتان شوند.
  • اگر دارای سیستم راهبری ناکارآمد باشید و جستجوی مطالب مورد نیاز در سایت شما دشوار باشد، کاربر در همان لحظات آغازین سایت را ترک می کند.
  • اگر پیچیدگی خاص یا نقطه ابهام خاصی در سایت باشد، باز هم مخاطبان را از دست می دهید.
  • در صورتی که محتواهای نامرتبط با موضوع سایت داشته باشید، هم موتورهای جستجو و هم کاربران شما را تحریم خواهند کرد!

 

طراحی وبسایت حرفه ای حرفه ای

 

طراحی گرافیکی و ناوبری در سایت حرفه ای

یکی از مهمترین نکات در ساخت و طراحی سایت ظاهر آن و سیستم راهبری آن است. عناصر طراحی و UI / UX به کاربران کمک می کنند اطلاعات و خدمات مورد نیاز خود را به راحتی یا به سختی پیدا کنند. این طراحی است که مشخص می کند کابران در سایت شما میخکوب می شوند یا اینکه خیلی سریع از آن خارج می شوند. یک طراحی خوب، هم ساده است و هم زیبا، هم کاربردی است و هم آسان، و درنتیجه کاربران را به تعامل با محصولات و خدمات شما وادار می کند.

طراحی گرافیکی خوب یعنی چه؟

یک طراحی گرافیکی حرفه ای یعنی سایت شما در عین زیبایی، سرعت لود بسیار بالایی داشته باشد. به راحتی قابل درک باشد و پیچیدگی خاصی در آن وجود نداشته باشد. مخاطب اطلاعات مورد نیاز را حتما در سایت شما پیدا کند و برای آن نیاز به جستجوی زیاد در سایت نداشته باشد.

خیلی مهم است که سایت شما زیبا باشد. عقل مردم به چشمشان است. البته حق دارند. کسی که سایت زیبایی دارد، حتما در ارائه خدمات و فروش هم خوش سلیقه خواهد بود. پس داشتن عناصر جذاب که توجه کاربران را جلب می کنند امری حیاتی در طراحی یک سایت حرفه ای است. اگر وبسایت شما این ویژگی ها را ندارد، بهتر است ظاهر آنرا بهبود دهید و جذابیت بیشتری را به آن تزریق کنید.

 

طراحی سایت حرفه ای و ارزان چنار خیام

 

با رعایت نکات زیر، عملکرد و کارایی سایت شما افزایش چندبرابری خواهد داشت:

1. افزایش زیبایی و بهبود زیبای وبسایت

یکی از نکات کلیدی زیبایی سایت است. یعنی صرفا زیبا بودن سایت تأثیر زیادی در جلب مخاطب دارد. در وبسایت خود عوامل ظاهری کافی داشته باشید تا مخاطبان از حضور در آن لذت ببرند. سؤال این است که چطور جذابیت و زیبایی سایت خود را افزایش دهیم؟ پاسخ این است:

  • از تصاویر و رنگ های شیک و جذاب استفاده کنید.
  • از عناصری نظیر تایپوگرافی، نمودارهای رنگ و لعاب دار، انیمیشن و غیره استفاده کنید.
  • عملیات ها و Alertهای جذاب به کار ببرید.

 

نمونه طراحی سایت

 

2. برای هر عنصر فضای منطقی اختصاص دهید

باید سازمان دهی خوبی در سایت خود داشته باشید. یعنی هر عنصر باید فضای منطقی خود را داشته باشد تا در کاربری های مختلف نظیر موبایل و تبلت دچار مشکل نشود. این کار باعث می شود تجربه کاربری بهبود یابد و اطلاعات مورد نظر کاربران به خوبی پیدا شوند.

  • محتوای اصلی و ثانویه باید به خوبی از هم تفکیک شده باشند.
  • در کل وبسایت باید سیستم راهبری خوب و هماهنگی وجود داشته باشد.
  • محتوا را باید بر اساس محل قرارگیری، حجم مطالب و درجه اهمیت، اولویت بندی کنید.
  • هیچ مطلب و عنصر بی هدفی نباید در سایت وجود داشته باشد.

3. وبسایت خود را با محرک های بصری (ویژوال) زیباتر و غنی تر کنید

وبسایت شما باید دارای محرک های ویژوال Visual خیلی زیبایی باشد که در عین زیبایی سرعت سایت شما را نیز تحت تاثیر قرار نمی دهند. کاربران عناصر بصری را بیشتر می بینند و آنها را به محتوای متنی طولانی و خسته کننده ترجیح می دهند. داشتن عناصر بصری بیشتر، تعامل کاربران با سایت شما را بیشتر می کند.

  • در طراحی سایت حرفه ای، از تصاویر و ویدیوهای مرتبط بیشتری استفاده کنید.
  • از گالری تصاویر و اسلایدشوهای زیبا بهره ببرید.
  • استفاده از اینفوگرافی را فراموش نکنید. اینفوگرافی ها اطلاعاتی هستند که همراه با تصاویر به نمایش در می آیند و توجه کاربران را به خود جلب می کنند.
  • استفاده از موشن گرافیک و انیمیشن ها را فراموش نکنید.

 

 

حال به نظر شما چرا باید طراحی سایت حرفه ای را به یک شرکت معتبر بسپاریم؟

هر وبسایتی با ریسک ها و خطرات مخصوص به خود مواجه است. پس باید آنرا طوری طراحی کنند که تمام المان های وبسایت های حرفه ای را در خود داشته باشد. درنتیجه شک نداریم که برای پیاده سازی تمامی ایده های خام خود به شرکتی نیاز پیدا می کنید که با نیروهای متخصص خود می تواند ایده های شما را آنالیز و اصلاح کند و در سایت به کار گیرد. این کار باعث می شود:

  • به هدف خود که داشتن یک سایت حرفه ای است دست یابید.
  • کسب و کارتان از اعتبار بیشتری برخوردار شود و از سایر وبسایت های همکار یک سر و گردن بالاتر باشد.
  • یک تصویر ثابت و قوی در میان مخاطبان بازار کسب و کار خود پیدا کنید.
  • توجه اکثر کاربران وب را به خود جلب کنید.
  • ساده، جذاب و شیک باشید.
  • برند خود را با تأثرگذاری بیشتر و گسترده تر تبلیغ کنید.

بهترین شرکت طراحی سایت حرفه ای در تهران کدام است؟

باید بگوییم بهترین بودن یک شرکت در هر کسب و کاری هم دغدغه مدیران و کارکنان آن شرکت است و هم دغدغه مشتریان. مشتریان حق دارند که شرکتی را برای انجام کار خود انتخاب کنند که در کار خود جزو بهترین ها باشد. البته بهترین شدن در کاری مثل طراحی سایت که به دانش فراوان برنامه نویسی نیاز دارد، کار هر کس و هر شرکتی نیست. 

اما شرکت چنار خیام با توجه به اصول کاری، حرفه ای و تخصصی خود توانسته است که از نگاه بسیاری از مشتریان، بهترین شرکت طراحی سایت حرفه ای در تهران و ایران باشد. طراحی سایت حرفه ای دارای فاکتورهای مختلفی است که در بالا بیان شد. ما در چنار خیام علاوه بر اینکه بهترین در حرفه خود هستیم، سعی داریم که همیشه همراه با طراحی سایت حرفه ای، خدمات جانبی زیادی را به عنوان هدیه برای مشتریان گرامی به انجام برسانیم. ما بهترین طراحی گرافیکی، بهترین کدنویسی و بهترین و دقیق ترین کار را انجام می دهیم. به همین دلیل است که چنار خیام از نگاه بسیاری افراد که حتی با ما کار نکرده اند و نظاره گر ما بوده اند، بهترین شرکت طراحی و ساخت سایت حرفه ای هستیم. 

نتیجه گیری

امروزه، داشتن یک سایت حرفه ای و کارآمد نیاز هر کسب و کاری است. فرقی نمی کند در حال خرده فروشی باشید یا عمده فروشی، خدمات خاص ارائه دهید یا خدمات عمومی، داشتن وبسایت حرفه ای، جلوه دیگری به کسب و کار شما خواهد داد. اگر به دنبال شرکتی هستید که طراحی سایت حرفه ای شما را به نحو احسن انجام دهد، پیشنهاد می کنیم حتما با ما تماس بگیرید.

دریافت فایل پی دی اف مقاله

 

مطالب مرتبط

طراحی سایت چندمنظوره

طراحی سایت پزشکی

بهترین شرکت های طراحی سایت

بهترین شرکت های طراحی اپلیکیشن

دیجیتال مارکتینگ چیست

دیگر مطالب وبلاگ