سئو (SEO) چیست و چگونه انجام می‌شود؟

مشاوره

رایگان



سئو یا search engine optimization فرایندی است که طی آن ساختار و محتوای سایت طوری بهینه سازی می شوند که گوگل و موتورهای جستجوی دیگر رتبه بهتری برای سایت قائل شوند و آنرا در جایگاه های اول جستجو قرار دهند. 

باید بدانید که سئو (SEO) یک فرایند کاملا علمی و پیچیده است و باید دقیقاً با توجه به معیارهایی انجام شود که گوگل معرفی کرده است.

سئو (SEO) چیست و چگونه انجام می‌شود؟

سئو (SEO) چیست و چگونه انجام می‌شود؟

سئو یا search engine optimization فرایندی است که طی آن ساختار و محتوای سایت طوری بهینه سازی می شوند که گوگل و موتورهای جستجوی دیگر رتبه بهتری برای سایت قائل شوند و آنرا در جایگاه های اول جستجو قرار دهند. در دنیای وب کاربران با جستجوی کلمات یا عبارت هایی به دنبال رفع نیازهای آنلاین خود هستند و در این بین وب سایت های مختلف به دنبال این هستند که خود را در جایگاه های بالاتری بگذارند و درنهایت کاربر و مشتری بیشتری را به خود جذب کنند. این کار تنها با انجام یک سئوی منطقی و اصولی امکان پذیر است.

باید بدانید که سئو (SEO) یک فرایند کاملا علمی و پیچیده است و باید دقیقاً با توجه به معیارهایی انجام شود که گوگل معرفی کرده است. از طرفی برخی افراد سودجو نیز تحت عنوان متخصص سئو و با انجام یک سری تکنیک های کلاه سیاه و منسوخ، موقتا و در برخی کلمات کلیدی سایت شما را بالا می آورند؛ که نتیجه کار چیزی جز اینکه سایت شما بعد از مدتی توسط گوگل جریمه می شود و از نظرها غایب خواهد شد!

دقیقاً سئو (SEO) چیست؟

در اینجا به اختصار سئو را برای شما توضیح می‌دهیم. سئو از سه مرحله کلی تشکیل می شود:

  • سئو داخلی (on-page seo)
  • سئو خارجی (off-page seo)
  • سئو تکنیکال

در فرایند سئو داخلی تمام کارهای مربوط به تولید محتوا، لینک‌سازی داخلی، تکرار و توزیع کلمات کلیدی، استفاده از عکس‌ها، فایل‌ها و ویدیوهای مختلف و غیره انجام می شود.

سئو خارجی یعنی تمام کارهایی که در خارج از سایت انجام می شوند و به دیده شدن سایت و تبلیغ آن در رسانه های مختلف کمک می‌کنند، نظیر لینک سازی خارجی، بک لینک، فعالیت اصولی در رسانه های اجتماعی، رپورتاژ آگهی و غیره.

سئو تکنیکال یعنی تمام کارهایی که در کدنویسی سایت انجام می شوند و به موتورهای جستجو کمک می‌کنند تا محتوای سایت شما را شناسایی و به آنها اعتبار دهند، نظیر تگ‌های متا، انکرتکست‌ها، داده‌های ساختاریافته و غیره.

باید بدانید که سئو یک امر بسیار تخصصی است و تیم خیام در هر زمینه آن دارای متخصصان زبده‌ ای است که با اصولی ترین روش ها اعتبار و رتبه سایت شما را بالا برده و به طور پیوسته شما را از آمار وب سایتتان باخبر نگه می‌دارند. برای دریافت مشاوره رایگان درمورد خدمات سئو همین الان با مشاورین ما تماس بگیرید! مشاورین ما آماده اند تا به تمام سؤالات و ابهامات شما در این زمینه پاسخ بدهند تا درمورد واگذاری خدمات سئو سایت خود، انتخابی آگاهانه و منطقی داشته باشید.

همچنین با ثبت نام در سایت ویرا پرداز خیام می توانید از 10٪ تخفیف در تمامی سفارشات خود بهره مند شوید.

آموزش سئو (SEO)

در بهار سال 1401، سرپرست تیم سئو (seo) خیام تصمیم گرفت تا خدمات آموزش سئو را نیز به مشتریان و علاقه مندان محترم عرضه نماید. این خدمات از این نظر ارزشمند است که با روش های اصولی و به روز معرفی شده توسط متخصصان گوگل) [1]انجام شده و از روش های فریب و شبه فریب موجود در بازار ابدا استفاده نمی کند تا بتوانید سایت خود را کاملا اصولی و ارگانیک در رتبه بندی گوگل بالا بیاورید. از این نظر 3 نوع خدمات سئو برای شما آماده کرده ایم:

  1. آموزش رایگان سئو در سطح مبتدی
  2. پکیج آموزش سئو در سطح پیشرفته
  3. آموزش حضوری کارآموزان سئو

برای دریافت پکیج پیشرفته آموزش سئو یا دریافت وقت مشاوره رایگان برای آموزش حضوری با کارشناسان ما تماس بگیرید.

در خیام هر بخش اختصاصی سئو توسط متخصص آن بخش آموزش داده می شود و تکنیک هایی که ما ارائه می کنیم را در هیچ جای دیگر نمی‌توانید پیدا کنید. اگر می‌خواهید سایت خود را یک ماهه در صفحه اول ببینید، با ما تماس بگیرید.

دیجیتال مارکتینگ (digital marketing)

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال (digital marketing) فرایندی است که طی آن می توان کسب و کار خود را در یک موقعیت محلی خاص یا برای مخاطبان خاص تبلیغ کرد. با دیجیتال مارکتینگ اصولی می‌توانید اطلاعات دقیقی درمورد مشتریان کسب کرده و کمپین های بازاریابی خوبی تشکیل دهید. مزیت های دیجیتال مارکتینگ به این شرح هستند:

  • تبلیغات فقط برای یک جامعه خاص از مخاطبان
  • مقرون به صرفه بودن
  • استفاده از پلتفرم های متنوع و دیده شدن هر چه بیشتر در بازار هدف
  • افزایش جایگاه برند و معروفیت آن
  • کمک چشمگیر به سئو وبسایت

انواع پلتفرم‌ها و کانال های دیجیتال مارکتینگ

(ترکیب SEO و دیجیتال مارکتینگ مثل بمب شما را به سر زبان ها می اندازد!)

انواع مختلفی از کانال های دیجیتال مارکتینگ وجود دارد. اینها پلتفرم‌هایی هستند که با مشاوره متخصصین ما از آنها استفاده خواهد شد تا بتوانید به مشتری های هدف خود دست پیدا کرده و سهم خوبی از بازار به دست بیاورید. برخی از این پلتفرم‌ها به این شرح هستند:

بهینه سازی موتور جستجو (seo)؛ بازاریابی در رسانه های اجتماعی؛ تبلیغات کلیکی؛ ایمیل مارکتینگ؛ تبلیغات پیامکی؛ روابط عمومی آنلاین؛ استفاده از دایرکتوری ها و غیره.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر درمورد بازاریابی دیجیتال همین حالا تماس حاصل کنید.

 

 

دیگر مطالب وبلاگ