چطور پروژه طراحی سایت بگیرم؟ | روش های گرفتن پروژه طراحی سایت

مشاوره

رایگان



در این بخش از مقاله، شما با استراتژی‌ها و روش‌های موثری که می‌توانید برای جذب پروژه‌های طراحی سایت استفاده کنید، آشنا خواهید شد. ما نکات و تکنیک‌های کلیدی را بررسی می‌کنیم که می‌تواند به کسب و کار شما در رشد کمک کند. با ما همراه باشید تا استراتژی‌های حرفه‌ای برگزاری یک پروژه طراحی سایت را بیاموزید.

چطور پروژه طراحی سایت بگیرم؟ | روش های گرفتن پروژه طراحی سایت

در این بخش از مقاله، شما با استراتژی‌ها و روش‌های موثری که می‌توانید برای جذب پروژه‌های طراحی سایت استفاده کنید، آشنا خواهید شد. ما نکات و تکنیک‌های کلیدی را بررسی می‌کنیم که می‌تواند به کسب و کار شما در رشد کمک کند. با ما همراه باشید تا استراتژی‌های حرفه‌ای برگزاری یک پروژه طراحی سایت را بیاموزید.

آنچه در این مقاله به آن اشاره می کنیم

آموزش استراتژی‌ها و روش‌های جذب پروژه طراحی سایت

بهبود سئو وب سایت برای جلب مشتریان جدید

استفاده از تجربه کاربری بهتر برای جذب پروژه های طراحی سایت

ارائه نکات کلیدی برای رشد بیزینس

راه های جذب مشتری طراحی سایت

روش های جذب مخاطب برای پروژه طراحی سایت

اگر شما هم به تازگی وارد دنیای طراحی سایت شده اید قطعا با این چالش مواجه هستید که چگونه اولین سفارش طراحی سایت خود را بگیرید. در این مقاله، به بررسی روش‌های مختلفی می‌پردازیم که می‌توانید برای جلب سفارشات پروژه‌های طراحی سایت از آنها استفاده کنید. از تبلیغات آنلاین تا شبکه‌های اجتماعی، همه را به شما آموزش می‌دهیم. لازم به ذکر است که اگر شما دارای تخصص و مهارت بالایی باشید گرفتن پروژه طراحی سایت برای شما آسان تر میباشد زیرا که بازار طراحی سایت بسیار برای افراد با سابقه و با تخصص و مهارت بالا داغ است .با ما همراه باشید تا بهترین روش‌ها را برای جذب مخاطبان و رشد بیزینس خود کشف کنید.

قدم اول  ساخت و جمع آوری نمونه های کارهای شخصی خودتان 

در حقیقت مهم‌ترین چیز برای اینکه بتوانید پروژه طراحی وبسایت بگیرید این است که بتوانید نمونه کارهای خوبی جمع آوری کنید. همین موضوع دلیل خیلی خوبی است که برای مدت کوتاهی و برای تمرین هم که شده به جایی پیشنهاد طراحی سایت رایگان یا با هزینه های پایین بدهید. این موضوع را در نظر داشته باشید که داشتن نمونه کار مسئله بسیار مهمی است، چرا که این نمونه کار های ویترین کاری شما خواهند بود و از همه مهم تر تعیین کننده مبلغ قراردادها و تعداد قرارداد های شما خواهند بود. 

فعالیت در شبکه های اجتماعی برای گرفتن پروژه 

این موضوع را هرگز فراموش نکنید! به عنوان مثال اینستاگرام مکان بسیار خوبی برای دریافت پروژه‌های طراحی سایت است. زیرا افراد مختلفی از هر نوع قشر و سنی در آن حضور دارند. پس سعی کنید که یک صفحه اینستاگرام بیزینسی برای خود ایجاد کنید. از طرفی بهتر است که تصاویر نمونه کارهایتان را نیز منتشر کنید تا اعتماد افرادی که به پیج شما مراجعه می کنند را جلب کنید. حتی شما می توانید به پیج های مختلفی درخواست تبلیغ دهید و خود را به تعداد افراد بیشتری در مدت زمان کوتاه تری نشان دهید. همچنین شما می‌توانید تعاملات برنامه ریزی شده‌ای با افرادی که در فضای مجازی حضور دارند داشته باشید. باید بگوییم که جلب اعتماد مشتریان در فضای مجازی راحت‌تر است. زیرا شما می‌توانید به آن‌ها تصویری از خودتان و نمونه کارهایتان نشان دهید. البته باید توجه داشته باشید که با یک ماه و دو ماه کار کردن هرگز نتایج بزرگی دریافت نخواهید کرد. در نتیجه باید مدت‌های زیادی به کار کردن و تلاش خود ادامه دهید تا موفق شوید.

راه اندازی سایت شخصی  و سئو آن برای دریافت پروژه

شما می توانید در ابتدا یک سایت برای خود راه اندازی و آن را سئو کنید و با جذب مخاطبانی که در سایت شما ممکن است رفت و آمد داشته باشند، آنها را به مشتری تبدیل کنید. این راه می تواند مشتریان زیادی به سمت شما جذب کند و درآمدهای خوبی برای شما در پی داشته باشد این روش از دسته روش هایی است که نیاز به زمان دارد و البته شما باید برای این موضوع تایم خیلی خوبی نیز قرار دهید چرا که بدون صرف انرژی و توجه این سایت بازدهی لازم را نخواهد داشت. 

ممکن است برای شما سوال پیش بیاید که در این زمینه با چه مشکلاتی ممکن است مواجه شوید؟

تخصص:  در این روش شما باید با روش های دیجیتال مارکتینگ، برندسازی و سئو آشنا باشید تا بتوانید به نتایج دلخواه برسید.

هزینه:  قطعا برای رسیدن به نتایج بالای گوگل نیاز است تا هزینه هایی مانند رپورتاژ، تبلیغات و  را بپردازید تا بتواند با سایر افرادی که در بازار حضور دارند رقابت کنید.

صبر:  طراحی سایت و رسیدن به نتایج دلخواه نیازمند ماه ها تلاش و صبر است.

به سراغ سایت های فریلنسری بروید

این موضوع را همیشه پیش چشم خود داشته باشید که تا زمانی که شما به یک فریلنسر حرفه ای تبدیل شوید، این شما هستید که باید خود را به بقیه معرفی کنید و از آن ها بخواهید که کار خود را به شما بسپارند. با توجه به نکته ای که به آن اشاره کردیم، سایت های فریلنسری موقعیت خیلی خوبی را برای شما بوجود می آورند که در آن ها فعالیت کنید و بتوانید به اندازه کافی فضا داشته باشید که خود را معرفی کنید در ادامه تعدادی از این سایت ها را به شما معرفی می کنیم:

معرفی برخی از سایت های فریلنسری

بهترین سایت‌های فریلنسری ایرانی

  سایت پونیشا (Ponisha)

سایت کارلنسر (Karlancer)

 سایت انجام میدم (Anjammidam)

 سایت پارس کُدرز (Parscoders)

سایت پارس فریلنسر

سایت تایپیران(typeiran)

بهترین سایت های فریلنسری خارجی

 سایت Fiverr 

سایت Freelancer 

سایت Upwork lnc 

سایت Toptal

 سایت Guru 

سایت FlexJobs 

کافی است سری به این سایتها بزنید آنگاه می بینید که چه تعداد پروژه برای انجام دادن روی آن قرار دارد. در این سایتها باید پروژه هایی که می توانید انجام دهید را پیدا کنید و برای انجام آنها قیمت و زمان خود را بگویید. کارفرما نیز از بین پیشنهاداتی که به او می شود یک نفر را برای انجام کار انتخاب می کند. البته پروژه های کوچک روی این سایتها بیشتر است و افرادی که پروژه خود را روی این سایتها قرار می دهند به دنبال فردی هستند که با کمترین هزینه کار آنها را انجام دهد. بنابراین میزان کسب درآمد از این سایتها بسیار کم است. در زیر تصویر چند پروژه ایجاد شده در سایت پونیشا را می توانید مشاهده کنید.

آگهی ثبت کنید

همه ما بعضی وقت ها به سایت های دیوار و شیپور سر زده ایم درج آگهی در این سایت ها رایگان نیست اما هزینه پایینی دارد . از طرفی مخاطبان زیادی آگهی شما می بینند و احتمال دریافت کار از این طریق نیز بالا است. برای درج آگهی در این روش نیز هر چقدر خلاقیت شما بالاتر باشد احتمال تماس با شما بیشتر است. در شروع کار پیشنهاد میکنم حتما از این روش استفاده کنید چرا که طبق تجربه، تبلیغات در سایت دیوار همیشه بازدهی خوبی داشته و جواب میدهد.

در سایت ویرگول تولید محتوا انجام دهید

ویرگول یک سایت مخصوص وبلاگ نویسی است، این سایت به شما اجازه می دهد که به صورت متنی در آن تولید محتوا کنید. نکته مثبت دیگری که وجود دارد این است که به علت سئو خیلی خوب این سایت، احتمال دیده شدن مطالب شما نیز بالاتر می رود و در صورت انتشار محتواهای جذاب می‌توانید در آن مخاطبان زیادی جذب کنید. با توجه به این، پیشنهاد می‌کنم بازاریابی محتوا در ویرگول را هم در برنامه کاری‌تان قرار بدهید.

استفاده از تجربه کاربری بهتر برای جذب پروژه طراحی سایت

در این بخش به بررسی روش هایی می پردازیم که می توانید با استفاده از تجربه کاربری بهتر، پروژه های طراحی سایت را جذب کنید. از بهبود سرعت بارگذاری تا طراحی ریسپانسیو و مهیج، ما به شما نشان می دهیم که چگونه با بهبود تجربه کاربری وب سایت خود، کسب و کار خود را رونق بخشید. با ما همراه باشید تا راه های بهبود تجربه کاربری خود را کشف کنید.

مشتریان آماده را برای طراحی سایت دریابید

این موضوع که باید با مشتری هایی صحبت کرد که آمادگی طراحی سایت را دارند نسبت به کسی که در این باره از چیزی خبر ندارد راحت تر است و می توان گفت در مکالمه با فردی که آمادگی بیشتری دارد شما چند قدم جلوتر هستید. مثلا شاید متقاعد کردن صاحب یک فروشگاه لوازم خانگی به پرداخت هزینه برای طراحی سایت کمی سخت باشد. اما قطعا متقاعد کردن صاحب یک پیج اینستاگرام فروش محصولات لوازم خانگی، آسان‌تر است چراکه در این مسیر به یک درآمد نسبتا مناسب رسیده و مطمئن است که کسب و کار اینترنتی می‌تواند باعث افزایش و رشد درآمدش شود. پس حتما حین بازاریابی، این افراد را در اولویت قرار بدهید.

جمع بندی

در این بخش خلاصه ای از مطالب ما را برای شما فراهم کرده ایم. ما نکات کلیدی را ارائه می دهیم که می تواند راه را برای جذب پروژه های طراحی سایت برای شما یکنواخت کند. اگر نکاتی که در این مقاله گفته شد را به خوبی پیاده سازی کنید میتوانید به خوبی اقدام به جذب مشتری طراحی سایت کنید، امیدواریم این سوال که چگونه پروژه طراحی سایت بگیریم در ذهنتان برطرف شده باشد.با ارائه اصول راهنمایی کننده و استفاده از تکنیک های پیشرفته، ما به شما نشان می دهیم که چگونه می توانید از رشد بیزینس خود لذت ببرید.

سوالات متداول 

چگونه می توانم پروژه طراحی سایت بگیرم؟

برای گرفتن پروژه طراحی سایت، می توانید از روش های متنوعی استفاده کنید. برخی از راه های موثر شامل ایجاد یک نمونه کار چشمگیر، استفاده از شبکه های اجتماعی برای ارتباط با مشتریان، ثبت نام در بازار های آنلاین برای یافتن پروژه های طراحی سایت و استفاده از تبلیغات آنلاین می باشد.

چه روش هایی می توانم برای جذب مخاطب برای پروژه طراحی سایت استفاده کنم؟

برای جذب مخاطب برای پروژه های طراحی سایت، می توانید از روش های متنوعی استفاده کنید. از جمله تبلیغات آنلاین در گوگل و شبکه های اجتماعی، بهبود نمایشگرهای قیمت برای خدمات خود، ارائه محتوای با کیفیت و ارتباط مستقیم با مشتریان از طریق ایمیل یا تلفن.

چگونه می توانم سئو وب سایت خود را بهبود داده و پروژه های طراحی سایت بیشتری جذب کنم؟

برای بهبود سئو وب سایت و جذب پروژه های طراحی سایت بیشتر، می توانید از تکنیک های سئو مقدماتی مانند بهینه سازی عنوان و متا تگ ها، استفاده از کلمات کلیدی مناسب، ساختار لینک های داخلی قوی و به روزرسانی محتوای سایت استفاده کنید.

چگونه می توانم با بهبود تجربه کاربری خود، پروژه های طراحی سایت را جذب کنم؟

برای جذب پروژه های طراحی سایت با بهبود تجربه کاربری، می توانید از روش هایی مانند بهینه سازی سرعت بارگذاری صفحه، ساختار دسته بندی ساده و قابل فهم، استفاده از طراحی ریسپانسیو برای سازگاری با تمام دستگاه ها و ایجاد یک دید بصری جذاب و کاربرپسند استفاده کنید.

 

همچنین بخوانید

ایمیل سازمانی چیست؟ چگونه ایمیل سازمانی بسازیم؟

درگاه پرداخت اینترنتی چیست؟ معرفی انواع درگاه های پرداخت بانکی

طراحی سایت یا اپلیکیشن؟ کدام برای کسب و کار شما بهتر است؟

دیگر مطالب وبلاگ