طراحی سایت پزشکی تخصصی | جدیدترین مطالب 2022 | لیست قیمت طراحی سایت پزشکی

مشاوره

رایگان



امروزه با گسترش تکنولوژی و رغبت بیشتر مردم به راه اندازی سایت برای کسب و کار خود، پزشکان و متخصصان پزشکی نیز نیاز به طراحی سایت پزشکی مخصوص به خود را احساس کرده اند. دیگر داشتن وبسایت تخصصی برای پزشکان نیز به یک نیاز ضروری تبدیل شده است. امروزه افراد مختلف برای یافتن پزشک دیگر به دوست و آشنا نیاز ندارند و با یک جستجوی ساده در اینترنت پزشک متخصص خود را پیدا می کنند. داشتن یک سایت مخصوص به خود می‌تواند تأثیر زیادی در مراجعه بیماران بیشتر به مطب پزشک داشته باشد.

طراحی سایت پزشکی تخصصی | جدیدترین مطالب 2022 | لیست قیمت طراحی سایت پزشکی

این مسئله را وقتی بیشتر درک می کنیم که بدانیم نتیجه جستجوی کاربران در گوگل بر اساس موقعیت مکانی آنها است. یعنی وقتی در اینترنت به دنبال پزشک متخصص هستید، اولین نتایجی که گوگل به شما نشان می دهد، مربوط به پزشکانی است که در نزدیکی موقعیت مکانی شما قرار گرفته اند.

 

طراحی وبسایت پزشکی چه مزایایی دارد؟

 

از طرفی شما فقط برای جذب بیماران نیست که می توانید وبسایت پزشکی خود را راه اندازی کنید. با افزایش ترافیک سایت و رشد کردن آن در موتور جستجو می توانید دامنه فعالیت های سایت را گسترش دهید. به عنوان مثال می توانید از سایت خود برای تبلیغات سایر خدمات پزشکی و یا فروش محصولات طبی یا تجهیزات پزشکی استفاده کنید.

تمام کلینیک ها، آزمایشگاه ها و بیمارستان ها می توانند با داشتن وبسایت خود، مخاطبان بیشتری پیدا کنند و بیماران راحت تر می توانند آنها بیابند و برای ویزیت به آنها مراجعه کنند.

 

توسعه سایت پزشکی

 

طراحی سایت پزشکی در وقت پزشک و بیمار صرفه جویی می کند

 

البته داشتن یک سایت پزشکی می تواند باعث صرفه جویی در وقت پزشک و بیمار شود. به این صورت که بخش زیادی از فرایند نوبت گیری و صف های طولانی ساده تر می شود. افراد به صورت آنلاین وقت رزرو می کنند، نتایج آزمایشات خود را مشاهده می کنند، مشاوره پزشکی دریافت می کنند و دیگر خبری از صف های طولانی نخواهد بود.

از جمله امکاناتی که سایت پزشکی می تواند فراهم کند می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • امکان مشاوره آنلاین به صورت چت، تیکت و یا تماس اینترنتی
  • امکان تشکیل پرونده آنلاین برای بیمار
  • امکان رزرو وقت ویزیت از پزشک و نوبت دهی اینترنتی – تعیین وقت قبلی
  • امکان تبادل فایل های مختلف (نظیر سوابق پزشکی، نتایج آزمایشات و غیره) بین پزشک و بیمار
  • امکان پرداخت آنلاین برای هزینه های مرتبط نظیر وقت ویزیت، حق مشاوره پزشکی، خرید
  • امکان فروش محصولات طبی و تجهیزات پزشکی
  • امکان ایجاد صفحات پرسش و پاسخ و ثبت نظرات و سوالات بیماران
  • امکان درج ویدیو و عکس از نمونه فعالیت های پزشک به عنوان مثال برای سایت های دندانپزشکی
  • امکان توضیح فرایندها و مراحل انجام عمل، مشاوره قبل از عمل، و بررسی خطرات احتمالی
  • امکان ایجاد بخش نظرسنجی و تعامل با بیماران و خانواده ها

 

پنل مدیریت سایت پزشکی

 

طراحی یک وبسایت پزشکی زیبا و کارآمد می تواند سوابق و فعالیت های شما را به بیماران بشناساند، حس اعتماد و خاطرجمعی را در آنها افزایش دهد، و در کل تعداد مراجعه به شما را افزایش دهد. فراموش نکنید که سایت پزشکی، مثل یک رزومه عمل می کند.

از طرفی پس از طراحی سایت پزشکی به راحتی و با یک تبلیغات گوگل ادز می توانید در قسمت بالای نتایج کاربران دیده شوید و هر چه بیشتر در ذهن مخاطبان بمانید. به این صورت افرادی که به دنبال پزشکی متخصص، مثلا دندانپزشک، جراح زیبایی، جراح عمومی و یا هر تخصص دیگری هستند که شما دارید، شما را پیدا خواهند کرد.

سیستم مشاوره پزشکی آنلاین فواید بسیاری برای کاربران و پزشکان دارد

 

اگر یک سیستم مشاوه رایگان و تخصصی را در سایت خود راه اندازی کنید، افراد بیشتری به شما جذب می شوند و تأثیر خیلی خوبی روی برندینگ شما دارد. به این صورت افراد سایت شما را به یکدیگر معرفی می کنند و شهرت بالایی به دست خواهید آورد.

 

طراحی سایت پزشکی ارتوپد

 

حتی پزشکان زیادی هستند که در وبسایت خود مطالب علمی و مقالات علمی-تخصصی را بارگزاری می کنند. آنها سعی دارند که با محتوای علمی و به روز افراد را به خود جذب کنند و ترافیک وبسایت خود را زیاد کنند. این کار در سئو سایت شما خیلی مؤثر خواهد بود.

داشتن یک وبسایت حرفه ای، زیبا و کارآمد باعث می شود افراد در کمترین زمان پزشک مطلوب خود را پیدا کنند. پزشکان نیز می توانند هم رزومه خود را در سایت بگذارند و هم به تبادلات علمی بپردازند. در کل داشتن سایت پزشکی نظیر وبسایت دندانپزشکی یا تخصص زیبایی، همراه با مزایای بسیاری برای بیمار و پزشکان خواهد بود.

همانطور که می‌دانید یکی از قسمتهای کارآمد و جالب سایت شما می‌تواند قسمت پرسش و پاسخ باشد. در این قسمت می توانید فهرستی از پرسش های پرتکرار یا سوالات متداول بیماران را همراه با جواب آنها قرار دهید. به این صورت در وقت خود و بیماران صرفه جویی می کنید. سپس با راه اندازی قسمت چت، بیماران به راحتی می توانند با شما ارتباط بگیرند و سوالات دیگر خود را بپرسند. این هم باعث جلب اعتماد بیماران می شود و هم باعث می شود شما را به دیگران معرفی کنند. این خود یکی از بهترین روش های تبلیغی برای وبسایت پزشکی است.

 

طراحی سایت پزشکی حرفه ای

 

طراحی سایت دندانپزشکی حرفه ای

 

یکی از نمونه های سایت پزشکی، وبسایت های مربوط به دندانپزشکان است.

دندانپزشکان از جمله اقشار پزشکی هستند که راه اندازی سایت می‌تواند فواید زیادی برای آنها داشته باشد. با طراحی و توسعه یک سایت دندانپزشکی حرفه ای و زیبا می توانید نمونه فعالیتها و نمونه کارهای خود را با دسته بندی مشخص به کاربران نمایش دهید. به این صورت است که بیماران تجربه و کیفیت کار شما را می بینند و بیشتر به سمت شما جلب می شوند.

حتی می توانید در سایت خود برای بیماران پرونده الکترونیکی ایجاد کنید تا بتوانند سوابق پزشکی و دندانپزشکی خود را مشاهده کنند. بیماران می توانند از طریق وبسایت دندانپزشکی شما، وقت قبلی رزرو کنند و حتی حق ویزیت خود را پرداخت کنند.

همچنین در سایت امکان درج تصاویر و ویدیو برای معرفی محیط کلینیک، نمونه فرایند کارهای دندانپزشکی، و محصولات و مواد اولیه به کار رفته برای دندانپزشکی نیز وجود دارد.

 

طراحی سایت پزشکی حرفه ای

 

شما دندانپزشکان عزیز می توانید برای سفارش طراحی خود با متخصصان چنار خیام، تماس مستقیم بگیرید.

امکانات ویژه طراحی سایت دندانپزشکی:

 

  • امکان نمایش رزومه دندانپزشک و کلینیک
  • امکان ثبت نوبت و پرداخت آنلاین حق ویزیت
  • امکان چت آنلاین جهت مشاوره رایگان و یا با هزینه
  • قابلیت رزرو قبلی تا حتی یک سال آینده
  • امکان ویرایش دستی رزروها و وقت های قبلی
  • انتشار مقالات و اطلاعات جدید پزشکی
  • ارائه فهرست شرکت های طرف قرارداد بیمه
  • امکان نشان دادن موقعیت مکانی مطلب یا کلینیک دندانپزشک بر روی نقشه (گوگل مپ یا اوپن استریت مپ / Open Street Map)
  • درج، ویرایش، مدیریت و نمایش پرونده های بیماران توسط دندانپزشک
  • امکان تماس مستقیم، ایمیل مستقیم یا پیام مستقیم به واتساپ

 

ادمین سایت پزشکی

 

طراحی سایت پزشکان چطور باید باشد؟

 

طراحی سایت پزشکی برای متخصصان مختلف نظیر پزشکی عمومی، دندانپزشک، متخصص زیبایی و سایر متخصصین باید به صورتی باشد که با ورود به سایت تمام اطلاعات مربوط به خدمات پزشک، کلینیک مربوطه و بیمارستان هایی که در آن فعالیت می کند مشخص باشند. در طراحی وبسایت پزشکی باید صفحات مختلفی در نظر گرفته شوند. صفحاتی نظیر حساب کاربری، وبلاگ برای مطالب علمی، خدمات پزشک، درباره ما، تعیین وقت یا رزرو آنلاین، و تماس با ما همگی باید در وبسایت پزشکی موجود باشند. همچنین سایت پزشکی به یک موتور جستجوی قوی نیاز دارد تا کاربران با استفاده از آن بتوانند سریعا و بدون گشتن داخل سایت، به محتوای مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند. 

طراحی سایت پزشکان، باید به صورتی باشد که با ورود به سایت ، خدمات پزشک و کلینیک و بیمارستان

 

طراحی وبسایت پزشکی حرفه ای

 

طراحی گرافیکی و بصری سایت پزشکی

 

برای اینکه یک وبسایت و برند مربوط به آن در ذهن کاربران بماند و تصویر مطلوبی در اذهان مردم ایجاد کنید، طراحی گرافیکی و زیبایی وبسایت پزشکی اهمیت خیلی زیادی دارد. سایت پزشکی باید دارای عناصر گرافیکی زیبایی باشد و در عین حال ساده، شیک و پرسرعت باشد. باید طوری طراحی شده باشد که در کمتر از سه ثانیه لود شود و کاربران مجبور به انتظار کشیدن برای بالا آمدن سایت نباشند. سرعت پایین وبسایت خود عاملی برای دفع کاربران اینترنتی است و این خود یعنی کاهش بیمارانی که به شما مراجعه می کنند. پس زیبایی، سرعت، سادگی، و کارآمدی سایت، از مولفه های بسیار مهم برای داشتن یک سایت حرفه ای پزشکی است.

 

طراحی ریسپانسیو سایت پزشکی

 

چنار خیام و ارائه طراحی اختصاصی منحصربفرد برای وبسایت های پزشکی

چنار خیام با سوابق طولانی مدت و درخشان خود و با نمونه های بسیار زیبایی که برای مشتریان محترم توسعه داده است، به شما این اطمینان را می‌دهد که ما وبسایتی منحصربفرد، زیبا، دارای زیرساخت‌های قدرتمند و منعطف، و بسیار سریع طراحی می کنیم. تمامی بخش های سایت پزشکی شما به روانی و کاملا دقیق، عملکرد خود را به نمایش می گذارند، و در نهایت یک وبسایت حرفه ای و کارآمد برای کلینیک یا مطب خود خواهید داشت که تأثیر چشمگیری بر برندسازی و افزایش مراجعه بیمار به شما خواهد داشت.

 

 

وبسایت های جامع پزشکی مخصوص کلینیک‌ها و مراکز درمانی بزرگ

 

در این نوع سایت های پزشکی، هر پزشک می تواند پروفایل مربوط به خود را داشته باشد. تمامی پزشکان با تخصص های مختلف می توانند به صورت تفکیک شده و بر اساس شهر و تخصص خود در وبسایت ثبت نام کنند و پروفایل شخصی دریافت کنند. در صفحه مربوط به هر پزشک می توان تصویر، آدرس، شماره تلفن ها، شماره نظام پزشکی، دیدگاه های کاربران و رزومه مختصری از او را مشاهده کرد. همچنین ساعات کاری و لوکیشن های خدمت پزشکان در پروفایل آنها به نمایش در می‌آید.

با مطالعه نظر کاربران و بیماران درمورد پزشکان می توان به دیدگاه بهتری درمورد کیفیت کار آنها دست یافت و درمورد مراجعه به یک پزشک خاص تصمیم گیری کرد.

 

لندینگ پیج سایت جراحی پزشکی

 

از فواید سایت های پزشکی از بین بردن مراجعه های غیرضروری به مطب پزشک است

 

بسیاری از موارد هستند که نیازی به مراجعه حضوری به پزشک ندارند. به عنوان مثال گرفتن جواب آزمایش ها، دریافت نوار قلب و نتیجه بررسی آن، دریافت نتیجه عکس برداری رادیولوژی، و همچنین برخی بیماری های غیراورژانسی و دردها نظیر میگرن، با وجود یک سایت حرفه ای دیگر نیازی به مراجعه حضوری نخواهد داشت. تمام این کارها امروزه فقط با یک کلیک و با ارسال متن مربوط به و یا تصاویر آن قابل رسیدگی است. تصور کنید اگر تمامی کلینیک ها از این سرویس استفاده می کردند چقدر از میزان ترافیک شهری و صف های طولانی جلوی مطب ها و کلینیک ها جلوگیری می شد.

این موارد به افزایش کیفیت زندگی بیماران و ایجاد درد و رنج کمتر در آنها کمک زیادی خواهد کرد.

همچنین می توان بسیاری از تست های غربالگری را از طریق سایت از بیماران گرفت تا قبل از مراجعه به مطب نتیجه این تستها را به دکتر نشان دهند. تمامی این موارد باعث ایجاد آرامش خاطر بیشتر هم برای پزشک و هم برای بیمار خواهند شد.

 

نمونه طراحی سایت پزشکی

 

طراحی سایت کنشگرا یا رسپانسیو (Responsive) برای پزشکان

 

برای راحتی هر چه بیشتر پزشکان و بیماران، سایت پزشکی مورد نظر باید بتواند با تمام دستگاه های مختلف اعم از کامپیوتر دسکتاپ، لپتاپ، تبلت و انواع مدل های تلفن همراه به خوبی کار کند بدون اینکه محتوای آن در دستگاه ها دچار به هم ریختگی شود. به همین صورت، امروزه سایت ها را بصورت واکنشگرا Responsive طراحی می کنیم تا پزشکان به راحتی بتوانند خدمات خود را به روزرسانی کنند و کاربران نیز بتوانند از خدمات سایت پزشکی حداکثر استفاده را ببرند.

 

سئوی سایت پزشکی

 

هر نوع سایتی که داشته باشید باید به صورت فنی و متناسب با موضوع آن سئو شود و خدمات SEO بر روی آن انجام شود. بهترین کار این است که کار طراحی سایت پزشکی خود را به شرکتی بسپارید که خدمات سئو حرفه ای را نیز انجام می دهد. چنین شرکتی با توجه به اینکه خودش سایت شما را طراحی کرده، اگر دارای متخصصان سئو حرفه ای باشد، می تواند زودتر وبسایت شما را در نتایج جستجو بالا ببرد.

 

قالب طراحی سایت پزشکی

 

مهم‌ترین ویژگی‌های یک وبسایت حرفه ای پزشکی:

 

اولین ویژگی این است که یک سایت پزشکی خوب باید ساده و زیبا باشد. کاربر را دچار سردرگمی نکند و تمامی اطلاعات مورد نیاز کاربران را به راحتی در اختیار آنها قرار دهد. این اطلاعات می‌تواند تخصص و خدمات پزشک به بیماران، شماره تلفن ها، آدرس و صفحه رزرو آنلاین، باشد.

اگر بیمار وارد سایت یک پزشک شود و بعد از مدت کوتاهی اطلاعات لازم درباره تخصص و شهرت آن پزشکی، و ساعات و روزاهای ویزیت او، بیمارستان ها و کلینیک هایی که او ویزیت می‌کند را به دست نیاورد، قاعدتا وبسایت دارای نقص است و کاربر نیز خیلی زود سایت را درک خواهد کرد.

 

دومین ویژگی مهم ریسپانسیو بودن سایت و سازگار بودن آن با دستگاه های مختلف نظیر موبایل و تبلت است. سایت باید مخصوصا در دستگاه های موبایل خیلی سازگار باشد و کاربر در حین استفاده از آن اذیت نشود.

سومین ویژگی مهم دیگر سایت پزشکی، داشتن یک پنل ادمین حرفه ای و ساده است بطوری که محتوای سایت و مدیریت رزرواسیون، پرداختی ها، واریزی ها، اطلاعات کاربران، درخواست‌ها، چتها، بارگزاری فایل هایی نظیر نتایج آزمایشات و غیره، به سادگی هر چه تمام تر توسط پزشک انجام شود.

 

قالب اختصاصی سایت پزشکی

 

طراحی سایت پزشکی با وردپرس:

 

یکی از ساده ترین راه ها برای طراحی وبسایت مخصوص پزشکان، استفاده از وردپرس و قالب آماده است. وردپرس با امکاناتی که دارد و با قالب های متنوعی که برای کاربران فراهم می کند، کار طراحی سایت را بسیار ساده می کند. امروزه یکی از ارزان ترین راه ها برای طراحی یک وبسایت پزشکی، استفاده از پنل وردپرس است. استفاده از وردپرس برای وبسایت پزشکی دارای این مزیت است که اکثر شرکتهای طراحی وب و اشخاص در ایران با آن آشنا هستند و ایجاد تغییرات یا اصلاحات در آن بسیار ساده است.

البته مشکل سایت های وردپرسی نیز همین است که به خاطر وجود افزونه های مختلف سنگین بودن، معمولا دارای سرعت لود پایینی هستند و طراحی اختصاصی ندارند.

 

طراحی سایت پزشکی با کدنویسی:

 

یکی از انواع دیگر سایت که رایج است، استفاده از سایت های کدنویسی است که طراحی اختصاصی دارند. این نوع سایتها به خاطر زیرساختی که دارند مزیت های بسیاری دارند. مثلا سرعت بالای سایت، زمان کم لودینگ، امتیاز بالاتر از نظر استانداردهای سئو و غیره می باشد. یک مشکل این نوع سایتها این است که شرکتها و اشخاص کمی دانش لازم برای طراحی سایت کدنویسی را دارند. درنتیجه برای طراحی این نوع سایتها باید شرکتی را پیدا کنید که کاملا به آن اعتماد دارید و قصد دارای پشتیبانی فنی خود را کاملا به او بسپارید.

 

لیست قیمت طراحی سایت پزشکی

 

بطور کلی وبسایت های توسعه یافته توسط چنار خیام دارای طرح های قیمتی خاصی هستند که در صفحه مربوط به طراحی سایت آورده شده اند. برای اینکه قیمت طراحی سایت پزشکی با وردپرس یا کدنویسی را بدانید، از صفحه طراحی سایت دیدن فرمایید.

 

دریافت فایل پی دی اف مقاله

 

مطالب مرتبط

طراحی سایت حرفه ای

طراحی سایت چندمنظوره

 

دیگر مطالب وبلاگ