طراحی سایت خبری در سال 1402 | لیست قیمت و تعرفه سایت خبری در چنار خیام

مشاوره

رایگان



امروزه خیلی به دنبال داشتن یک سایت خبری خوب و پربازده هستند. سایت های خبری به این دلیل محبوبیت دارند که به خاطر بازدید بالایی که می توانند به همراه داشته باشند، امکان درآمدزایی از طریق تبلیغات در آنها بسیار بالا است. به این ترتیب شما می توانید با استفاده از یک سایت خبری به روز فعال، درآمد خوبی داشته باشید. بسیاری از افراد هستند که تنها با داشتن یک سایت خبری درآمدهای میلیون در ماه برای خود دست و پا کرده اند. با چنار خیام همراه باشید تا درمورد طراحی سایت خبری، ویژگی های آن و هزینه طراحی سایت اطلاعات بیشتری به شما بدهیم.

طراحی سایت خبری در سال 1402 | لیست قیمت و تعرفه سایت خبری در چنار خیام

وب سایت خبری چیست؟

 

سایت خبری به نوعی از وب سایت ها گفته می شود که در آنها خبرهای روز ملی یا بین المللی و یا هر دو به نمایش در می آیند. امروزه با توجه به رشد ارتباطات و تغییرات شدید در روابط بین الملل و اتفاقات ملی، همه افراد نیاز دارند که از خبرهای کشور خود یا اتفاقاتی که در دیگر کشورها رخ می دهند با خبر باشند. در نتیجه افراد مخصوصا آقایان مدتی از زمان روز خود را صرف مطالعه و گشت و گذار در سایتهای خبری می کنند.

 

برای دریافت مشاوره درمورد طراحی سایت خبری و لیست هزینه ها تماس بگیرید: 09106803150

 

طراحی سایت خبری

 

یک وب سایت خبری خوب با دسته بندی های گوناگون خبری، تمامی خبرهای روز را به صورت لحظه ای به نمایش می گذارد و خبرهای مهم را نیز به صورت هایلایت شده و نمایان در معرض نمایش می گذارد. سایت خبری باید در هر لحظه فعال باشد تا بتواند نیازهای کاربران به خبرهای روز و لحظه ای را مرتفع کند. درنتیجه اگر به دنبال طراحی سایت خبری هستید، باید از قبل به فکر نیروی کار خود باشید. باید چند نفر باشند که خبرهای روز دنیا را رصد کننده و در دسته بندی های مخصوص آنها را در سایت بارگزاری کنند.

 

هدف از طراحی سایت خبری چیست؟

 

از آنجایی که محبوبیت روزنامه ها امروزه کم شده است و اکثر افراد در اینترنت به دنبال مطالعه اخبار هستند، سایت های خبری بازدیدهای زیادی را به خود اختصاص داده اند. حتی دفاتر روزنامه و رسانه هایی که هنوز اقدام به چاپ کاغذی روزنامه می کنند نیز امروزه سایت خود را دارند و مطالب را در وبسایت بارگزاری می کنند. داشتن وبسایت خبری امروزه باعث افزایش اعتبار یک رسانه می شود و مخاطبان آن را افزایش می دهد. درنتیجه، اگر شغلتان رسانه ای است و با اخبار سر و کار دارید، می دانید که داشتن وبسایت خبری برای شما یک امر ضروری است.

همچنین یک هدف مهم دیگر از طراحی وبسایت خبری، کسب مخاطب و درج تبلیغات و درآمدزایی از سایت می باشد.

 

بهترین شرکت طراحی سایت خبری

 

آیا طراحی سایت خبری فقط مخصوص رسانه ها است؟

 

درست است که داشتن سایت خبری برای رسانه ها ضروری است، اما اینطور نیست که فقط رسانه ها بتوانند از آن بهره ببرند. هر کسب و کار و سازمانی می تواند سایت خبری خودش را داشته باشد. سایت خبری برخی شرکتها لازم است، اما برخی سازمان ها برای افزایش اعتبار خود می توانند انتخاب کنند که یک سایت خبری داشته باشند. مثلا یک شرکت یا سازمان که در زمینه دیجیتال مارکتینگ یا تکنولوژی فعالیت می کند یا حتی یک فروشگاه آنلاین چندمنظوره می توانند یک سایت خبری داشته باشند تا به اعتبار خود بیفزایند.

مثلا دیجی کالا دارای وبسایت خبری مخصوص به خود به نام دیجی کالا مگ است. این وبسایت بیشتر در زمینه اخبار مربوط به فناوری، گوشی های هوشمند و محصولات دیجیتال فعالیت دارد.

 

سایت خبری حرفه ای

 

چرا طراحی سایت خبری اهمیت دارد؟

 

امروزه یکی از پرمخاطب ترین انواع سایتها، وبسایت خبری است. بسیاری از سایت های خبری نظیر ایسنا، خبر فارسی، خبر آنلاین، ورزش 3، و تابناک، اخبار اطلاعات زیادی را در فضای اینترنت به اشتراک می گذارند. در واقع این وبسایت ها، جزو پرمخاطب ترین و پرترافیک ترین سایت های خبری هستند که روزانه حجم بسیار بالایی از اخبار را در فضای وب منتشر می کنند. پس می بینید که سایت های خبری اگر خوب فعالیت بکنند در زمینه جذب ترافیک واقعا بی رقیب هستند.

پس اگر شما هم تولید محتوای مناسبی داشته باشید و آنرا اصولی و درست انجام دهید، روزانه قابلیت جذب هزاران نفر را خواهید داشت. به همین صورت می توانید با سایت های خبری معروف رقابت کرده و به درآمد بالایی برسید. با توجه به درآمد بالایی که یک سایت خبری می تواند داشته باشد، طراحی سایت خبری نیز اهمیت بالایی پیدا می کند.

 

سایت خبری و نحوه طراحی آن


نمونه طراحی سایت خبری حرفه ای در چنار خیام

 

ما در چنار خیام تا به امروز نمونه هایی از سایت خبری را طراحی کرده ایم که مورد پسند مشتریان بوده است و از هر نظر دارای استانداردهای لازم برای یک سایت خبری بوده اند. یکی از این نمونه ها، وبسایت خبری مجلس مردم است که در زمینه انتشار اخبار بسیار فعال می باشد و تعداد مخاطب های آن در روز چند هزار نفر است. یک نمونه وبسایت دیگر نیز سلیمانی نیوز است که از نمونه های موفق ما به شمار می آید.

توجه داشته باشید که در ابتدای طراحی سایت خبری باید هدف از وبسایت خود را برای متخصصین چنار خیام مشخص کنید تا بتوانید وبسایت شما را مطابق با اهدافتان طراحی کنیم. هدف که مشخص باشد، همه امکانات و یک سایت خبری کامل و حرفه ای در اختیار شما خواهد بود. شما با پنل مدیریت ساده ای که تحویل می گیرید به راحتی می توانید اخبار، تصاویر ویدیوها و هرآنچه در سایت هست را به راحتی مدیریت کنید.

همچنین در وبسایت خبری خود می توانید بصورت نامحدود دسته بندی های جدید ایجاد کنید و تمامی اخبار اقتصادی، ورزشی، سیاسی، علمی، حوادث و غیره را در دسته بندی های خودشان به نمایش بگذارید.

 

سایت خبری وردپرس

 

ویژگی ها و خدمات طراحی سایت خبری در چنار خیام

 

خدمات چنارخیام به مشتریان محترم بسیار گسترده هستند و ما همیشه سعی داریم بالاترین میزان رضایت مشتریان را به دست بیاوریم. خدماتی که چنار خیام به مشتریان محترم در این زمینه ارائه می کند به این صورت هستند:

  • ایجاد مگامنوی نامحدود و لندینگ پیج دینامیک یا استاتیک
  • اسلایدرهای حرفه ای و زیبا
  • اتصال به شبکه های اجتماعی نظیر واتساپ، اینستاگرام، لینکدین، تویتر، فیسبوک، ردیت (Reddit) و غیره.
  • دامنه .ir رایگان
  • قابلیت توسعه نامحدود در آینده
  • گالری تصاویر و آرشیو اخبار
  • قابلیت ریسپانسیو یا کنشگرا
  • دارای پایه ریزی سئو قوی
  • بکاپ گیری به صورت منظم
  • پشتیبانی رایگان تا یک ماه
  • آموزش استفاده از پنل مدیریتی یا ادمین سایت
  • وبینارهای آموزشی
  • صفحات کامل تماس با ما، درباره ما، دسته بندی ها، و غیره.
  • کاربرپسند بودن و قابلیت مسیریابی آسان
  • سرعت لود بالا زیر 2 ثانیه
  • حفظ امنیت سایت
  • اتصال SSL رایگان

 

شرکت طراحی سایت خبری

 

دیگر امکانات طراحی وبسایت خبری حرفه ای در چنار خیام

 

یک سایت خبری قوی و حرفه ای دارای ویژگی های خاصی است که در چنار خیام همیشه حداکثر این امکانات و ویژگی ها لحاظ می شوند. برخی از ویژگی ها به این صورت می باشند.

  • بخش آرشیو و بایگانی اخبار
  • نمایش دادن اخبار بر اساس زمان انتشار و یا موضوع انتشار
  • محیط کاربری جذاب و آسان
  • نمایش دسته بندی هایی نظیر پربیننده ترین اخبار (روزانه یا ماهانه و سالانه)، داغ ترین اخبار، اخبار تایید نشده، و غیره.
  • امکان آرشیو اخبار برای انتشار در آینده
  • امکان داشتن خبرنامه
  • داشتن ادمین های مختلف با دسترسی های متفاوت
  • امکان پرینت یا دریافت خروجی اکسل از بخش های مختلف سایت
  • قابلیت ویرایش کاربران، نمایش بازدید از پست ها، تاریخ ها و نویسنده اخبار و ...
  • CMS یا سیستم مدیریت محتوای حرفه ای بسیار ساده تر از وردپرس برای مدیریت محتوای سایت و انتشار و ویرایش یا حذف آن
  • سازگار با اصول سئو و رعایت تمامی استانداردهای گوگل

 

طراحی سایت خبری

 

هزینه طراحی سایت خبری | لیست قیمت سایت خبری در شرکت برنامه نویسی چنار خیام

 

تعرفه های طراحی سایت خبری در چنار خیام معمولا از بقیه شرکتها پایین تر است. دلیل آن هم این است که ما نیروهای متخصصی داریم که دارای یک دیتابیس قدرتمند از کدهای کاربردی و طراحی های بیس زیبا و کارآمد هستند. و در نتیجه ی کار تیمی و هماهنگ، سرعت ما در اتمام پروژه ها به لطف مدیریت کاربردی و راهبردی چنار خیام، بسیار بالا است.

هزینه های طراحی سایت خبری در چنار خیام با استفاده از وردپرس حدودا 5 الی 10 میلیون تومان و با استفاده از کدنویسی حدودا 12 الی 15 میلیون تومان می باشد. البته پیشنهاد چنار خیام به شما استفاده از وبسایت کدنویسی است. چرا که کیفیت وبسایت های کدنویسی بسیار بالاتر است، زیرساخت قوی تری برای سئو دارند و بطور نامحدود امکان سفارشی سازی دارند.

 

برای مشاوره درمورد طراحی سایت خبری با شماره 09106803150 تماس بگیرید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید صفحه طراحی سایت را مشاهده نمایید.

 

طراحی وبسایت خبری

 

بهترین شرکت طراحی سایت خبری کدام است؟

 

با توجه به نمونه کارهایی که شرکت چنار خیام دارد و با توجه به تجربه و دانشی که در این زمینه داریم، پیشنهاد می کنیم طراحی سایت خبری خود را به ما بسپارید. یا اگر قصد دارید خودتان با پلتفرم هایی نظیر وردپرس یا نود جی اس وبسایت خود را طراحی کنید، می توانید با متخصصین چنار خیام در این زمینه مشورت کنید. یادتان نرود که بهترین شرکت طراحی سایت طوری عمل می کند که وبسایت خبری شما هم زیبایی بصری خوبی داشته باشد، هم دارای زیرساختی قدرتمند باشد، و هم از نظر سئو زودبازده باشد.

 

قیمت طراحی سایت خبری

 

نتیجه گیری

طراحی سایت خبری می تواند درآمد زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. البته به شرطی که سایت شما زیرساخت قدرتمندی داشته باشد، سرعت لودینگ بالایی داشته باشد، و فاکتورهای مختلف سئو روی آن رعایت شده باشد. فراموش نکنید برای به درآمد رساندن سایت خبری باید فعالیت زیادی روی آن انجام شود و یک شبه نمی توان ره صدساله را رفت.

بنابراین پیشنهاد می کنیم اگر سؤالی درمورد طراحی سایت خبری دارید حتما با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

هزینه طراحی سایت خبری

مطالب دیگر

بهترین شرکت طراحی سایت

بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن

طراحی سایت حرفه ای

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی شرکت چندمنظوره

دیگر مطالب وبلاگ