۵ راه کار برای رشد انفجاری لایک پست های اینستاگرام | ۶ آذر ۱۴۰۲

مشاوره

رایگان



افزایش لایک پست‌های اینستاگرام

یکی از دغدغه های اصلی صاحبین پیج های اینستاگرامی بعد از تعداد فالوورهای پیج شان تعداد لایک پست هایشان است. مسلما میزان لایک پست ها در پیج های اینستاگرامی رابطه مستقیم با انگیجمنت یا نرخ تعامل کاربران با محتوای پیج دارد و این قضیه هم برای اینستاگرام و هم کاربران حائز اهمیت است.


 

۵ راه کار برای رشد انفجاری لایک پست های اینستاگرام | ۶ آذر ۱۴۰۲

5 راه کار برای رشد انفجاری لایک پست های اینستاگرام

یکی از دغدغه های اصلی صاحبین پیج های اینستاگرامی بعد از تعداد فالوورهای پیج شان تعداد لایک پست هایشان است. مسلما میزان لایک پست ها در پیج های اینستاگرامی رابطه مستقیم با انگیجمنت یا نرخ تعامل کاربران با محتوای پیج دارد و این قضیه هم برای اینستاگرام و هم کاربران حائز اهمیت است. برای اینکه لایک پست های خود را افزایش دهیم راه کارهای زیادی وجود دارد اما ما در این مقاله قصد داریم 5 راه کار اصلی برای افزایش لایک اینستاگرام در سال جدید به شما بگوییم که به محض انجام دادنشان نتیجه را خواهید دید. پس اگر لایک پست های پیج اینستاگرام پایین آمده است پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله آموزشی همراه ما باشید.

چرا لایک پست های اینستاگرام بعد از مدتی پایین می آید؟

مهم ترین دلیلی که لایک پست های پیج های اینستاگرامی بعد از مدتی پایین می آید یک نواختی در تولید محتواست. درسته که شما برای کاربران تان تولید محتوا می کنید اما بعد از مدتی برای آن ها یکنواخت خواهد شد. در واقع این خاصیت شبکه های اجتماعی است که باعث شده مخاطبان پیج ها را تنوع طلب کند. کم حوصلگی افراد در اینستاگرام هم روی این قضیه بسیار تاثیر گذار است. به همین دلیل باید سعی کنید همیشه در تولید محتوای خود تنوع داشته باشید. البته فقط این قضیه نیست! موارد دیگری مثل شدوبن شدن و نرفتن پست ها در اکسپلور و هشتگ ها نیز در پایین آمدن لایک پست ها تاثیرگذار است. در ادامه راه کارهایی را به شما می گوییم که پس از اجرای شان شاهد رشد چشمگیر لایک پست های خود خواهید بود.

 

افزایش لایک پست اینستاگرام

 

راه های سریع افزایش لایک اینستاگرام در سال جدید

اگر دوست دارید لایک پست های اینستاگرام خود را سریعا افزایش دهید از راه کارهایی که در ادامه به شما می گوییم استفاده کنید. همانطور که قبلا اشاره کردیم راه کارهای زیادی برای افزایش لایک اینستاگرام وجود دارد اما ما از بین این راه کارها فقط 5 تا از مهمترین هایشان را برای شما گلچین کرده ایم که فورا بازخورد مثبت بگیرید. پس در ادامه همراه ما باشید.

1.استفاده از کاور جذاب برای پست ها

تا الان هرچی کاور برای پست هایتان زدید را فراموش کنید. از این به بعد باید تنوع بیشتری در ساخت کاور برای پست های اینستاگرام خود داشته باشید. چون اولین چیزی که کاربران جذب آن می شوند کاور پست است. سعی کنید از کاورهای جذاب تر برای پست های خود استفاده کنید. این کار علاوه بر ترغیب فالوورهای خودتان به لایک کردن پست هایتان، باعث می شود پست های شما وارد اکسپلور و هشتگ ها شود و ورودی و لایک بیشتری دریافت کنید. چون مخاطبانی که پیج شما را تا الان فالو نکرده اند پست های شما را می بینند و آمار ها نشان داده است پست های وارد شده به اکسپلور توس افراد زیادی لایک می شوند.

2.استفاده از هشتگ های مرتبط

برای بیشتر لایک شدن پست هایتان باید هرکاری از دست تان بر می آید تا پست تان بیشتر دیده شود را انجام دهید. اگر از هشتگ های مرتبط درون پست های خود استفاده کنید مسلما به بیشتر دیده شدنش کمک زیادی می کند. در این شرایط باز هم افرادی که شما را تاکنون ندیده اند پست شما را می بینند و به احتمال زیاد در بیشتر لایک شدن پست تان کمک زیادی می کند.

3.اد تو استوری کردن پست های جدید

اد تو استوری کردن پست ها یعنی به محض اینکه پست تان را منتشر کردید آن را در استوری پیج تان قرار دهید و به عنوان پست جدید به فالوورهایتان اطلاع رسانی کنید. این کار به شدت به بیشتر دیده شدن پست تان کمک می کند. چون علاوه بر کسانی که پست جدیدتان را در فید خود می بینند افراد دیگری هم در استوری متوجه انتشار جدید پست تان می شوند. البته در انجام این کار نباید زیاده روی کنید چون ممکن است اینستاگرام شما را یک اسپمر شناسایی کند و پیج تان را برای مدتی جریمه کند. در این صورت باز هم ممکن است بازدید پست هایتان کاهش یابد.

4.دادن جایزه در ازای لایک کردن پست

با این ترفند ساده لایک پست های اینستاگرام خود را تا 10 برابر می توانید افزایش دهید. کلا مسابقه گذاشتن برای همه مردم جذابیت بالایی دارد و هرکسی دوست دارد برنده مسابقه باشد. شما با برگزاری مسابقه های هفتگی می توانید لایک پست های خود به صورت چشمگیری افزایش دهید. این روش به ترتیب است که قبل از انتشار پست خود باید اطلاع رسانی کنید. هر کسی پست جدید را لایک کند به قید قرعه هدیه از طرف پیج دریافت می کند. یعنی فقط با لایک کردن پست!

فکر نمی کنم کسی باشد که پست را ببیند و فقط با یک لایک ساده نخواهد شانس خود را برای برنده شدن در مسابقه امتحان کند. به همین دلیل است که می گوییم همه در این مسابقه شرکت می کنند و نتیجه مسابقه برابر با افزایش لایک پست شما خواهد بود. فقط یادتان باشد حتما به برنده مسابقه هدیه بدهید و حتما هم در استوری های پیج نشان دهید که چه کسی برنده مسابقه شده است. در غیر این صورت نمی توانید در برگزاری مسابقات بعدی موفق باشید.

5. درخواست مستقیم برای لایک کردن

یکی از روش های عالی برای افزایش لایک پست های اینستاگرام که خیلی ها رویشان نمی شود ازش استفاده کنند درخواست مستقیم برای گرفتن لایک است. بله درست حدس زدید در این روش باید مستقیما به فالوورهایتان بگویید که پست جدید شما را لایک کنند. حتی بعضی وقت ها با تهدید هم می توانید از این روش استفاده کنید. مسلما بگویید اگر پست جدید فلان قدر لایک نخورد پست بعدی که ادامه این پست هست را منتشر نمی کنید. خیلی وقت ها این روش جواب می دهد و تا 30 درصد به افزایش لایک پست هایتان کمک می کند.

 

لایک اینستاگرام

 

یک راه کار فوری برای افزایش لایک پست های اینستاگرام!

روش هایی که تا الان به شما گفتیم روش های فوق العاده و زودبازده برای بالا بردن لایک پست های اینستاگرام محسوب می شود اما اگر دوست دارید همین حالا که دارید این مقاله را می خوانید لایک پست های خود را به اندازه دلخواه تان افزایش دهید می توانید اقدام به خرید لایک کنید. با خرید لایک اینستاگرام در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه لایک پست های خود را می توانید افزایش دهید.

حالا از کجا و چجوری برای خرید لایک اقدام کنید؟ سایت اینبو معتبرترین سایت خرید لایک واقعی با تحویل فوری در ایران است. به محض ثبت سفارش در سایت اینبو می توانید شاهد بالا رفتن لایک پست های پیج تان باشید. برای خرید لایک از سایت اینبو کافی است وارد سایت اینبو شوید و از بخش خدمات وارد صفحه خرید لایک اینستاگرام شوید. در این صفحه می توانید پلن های مختلف خرید لایک با قیمت ها و کیفیت های متفاوت را ببینید.

سایت اینبو علاوه بر خدمات افزایش لایک، خدمات افزایش فالوور اینستاگرام هم ارائه می کند. برای اینکه فالوورهای پیج اینستاگرام خود را در مدت زمان کوتاهی افزایش دهید کافی است به بخش خرید فالوور اینستاگرام سایت اینبو مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت کنید. به محض ثبت سفارش تعداد فالوورهای پیج تان شروع به افزایش می کند.

جمع بندی و پایان

در این مقاله سعی کردیم بهترین و سریع ترین روش های افزایش لایک اینستاگرام در سال جدید را به شما بگوییم. اگر شما هم روشی برای بالا بردن لایک پست های اینستاگرام سراغ دارید خوشحال می شویم در بخش کامنت ها به ما معرفی کنید تا در آپدیت های بعدی به این مقاله آموزشی اضافه شان کنیم. یادتان باشد این روزها میزان لایک پست ها در اینستاگرام از تعداد فالوورهای پیج هم مهم تر شده است پس پیشنهاد می کنیم از همین حالا به فکر افزایش لایک پست های پیج تان باشید. امیدواریم این مقاله هم مورد رضایت شما قرار گرفته شده باشد.


مطالب مرتبط

 

دیگر مطالب وبلاگ