طراحی سایت صرافی و ارز دیجیتال آنلاین | راه اندازی سایت صرافی حرفه ای 1402

مشاوره

رایگان



ارزهای دیجیتال از زمانی که راه اندازی شدند در عرض چند سال به پدیده ای فراگیر در تمام دنیا تبدیل شدند. تب ارز دیجیتال و ارزش آن در سراسر جهان اشاعه پیدا کرده است و همه روزه بر تعداد طرفداران آن افزوده می شود. هر کسی با توجه به میزان سرمایه خود سعی می کند سهمی از سود این بازار را نصیب خود کند. حتی می دانیم که امروزه خیلی از فروشگاه های اینترنتی نیز مبالغ کالا و خدمات را با ارز دیجیتال نیز دریافت می کنند. به طوری که ایلان ماسک خرید ماشین های تسلا با استفاده از بیتکوین را نیز امکان پذیر کرده است.

طراحی سایت صرافی و ارز دیجیتال آنلاین | راه اندازی سایت صرافی حرفه ای 1402

همه این اتفاقات باعث شده است که این اتفاق طرفداران و مخالفان خودش را پیدا کند. بسیاری از مردم دنیا برای کسب سودهای کلان به طراحی سایت صرافی و ارز دیجیتال روی می آورند. و همچنین تعداد زیادی از مدیران کسب و کار به این فکر افتاده اند که بستری مناسبی برای سرمایه گذاری مردم در حوزه ارز دیجیتال برای خود دست و پا کنند.

 

طراحی سایت صرافی آنلاین حرفه ای توسط چنار خیام

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان درمورد طراحی سایت صرافی تماس بگیرید: 09106803150

 

طراحی سایت صرافی آنلاین

 

ساخت سایت صرافی ارز دیجیتال به کامل ترین شیوه

 

اگر وارد دنیای ارز دیجیتال و صرافی شده اید به داشتن یک سایت کامل برای این کار نیاز دارید، باید بگوییم که ساخت این سایتها مزیت های زیادی دارد. اولین و مهم‌ترین مزیت این است که مشتریان و مخاطبان شما بیشتر و گسترده تر می شوند. به این صورت درآمد شما افزایش چشمگیری را تجربه خواهد رد. همچنین یک مزیت مهم دیگر این است که ساخت و راه اندازی صرافی آنلاین هزینه بسیار کمتری نسبت به صرافی فیزیکی دارد. شما نیازی به دفتر نخواهید داشت و می توانید در منزل خود در حالیکه در حال نوشیدن چای هستید همه چیز را مدیریت کنید.

 

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال و معرفی آن به مشتریان

 

پاندمی کرونا در کنار مشکلات زیادی که برای مردم ایجاد کرد، این مزیت را نیز داشت که باعث شد بسیاری از کسب و کارها به سمت دنیای مجازی حرکت کردند. صرافی ها نیز در کنار دیگر کسب و کارها وارد دنیای مجازی شدند و با طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال، خدمات خود را به مشتریان عرضه کردند. مردم نیز از این امر استقبال زیادی کردند. سایت صرافی ارز دیجیتال واسطه‌ای است که در بین مشتری و خریدار قرار می گیرد و با کارمزدی که از تراکنش ها دریافت می کند، به درآمد می رسد. توجه کنید با افزایش تراکنش ها، سودی که از این کارمزد اندک به دست می آید بسیار بالا خواهد بود.

 

بهترین شرکت طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال

 

سایت صرافی ارز دیجیتال (digital currency) چیست؟

 

صرافی ارز دیجیتال به پلتفرمی می‌گویند که خدمات آن به صورتی است که کاربران می‌توانند در آن به خرید و فروش ارز دیجیتال و ارز فیات بپردازند. در صرافی آنلاین می‌توانید ارزهای دیجیتال را به یکدیگر و یا حتی به ارز ریالی یا دلاری یا هر واحد فیزیکی کشور دیگر تبدیل کنید. مثلا شما در صرافی آنلاین می‌توانید یک بیت‌کوین را با ارزش دلاری یا ریالی آن مبادله کنید. این موضوع برای تمام ارزهای دیجیتال دیگر نیز صادق است.

 

یک وب سایت اکسچنج آنلاین چه ویژگی‌هایی دارد؟

 

چند مورد از مهمترین ویژگی‌های طراحی سایت اکسچنج یا صرافی آنلاین ارز دیجیتال به این صورت هستند:

  • امکان داشتن یک کیف پول ارز دیجیتال

شما در وبسایت صرافی ارز دیجیتال کیف پول مخصوص خود را دارید و تمامی ارزهای دیجیتال شما در آن ذخیره می‌شوند. نکته حائز اهمیت در این کیف پول این است که رمز امنیتی آنرا به هیچ عنوان نباید گم کنید، زیرا قابل بازگشت نخواهد بود و در صورت مفقود شدن رمزها و اطلاعات امنیتی، تمام ارز دیجیتال خود را از دست خواهید داد. از طریق کیف پول می‌توانید به خرید و فروش ارز دیجیتال بپردازید و یا به تراکنش بپردازید

  • پشتیبانی 24 ساعته

ما در چنار خیام به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته از شما پشتیبانی فنی می‌کنیم. پس از بابت ایجاد مشکلات فنی در سایت، خیالتان راحت است و می‌توانید مشتریان خود را در سایت صرافی آنلاین خود مدیریت کنید.

 

بهترین شرکت طراحی سایت صرافی

 

  • احراز هویت و ورود دو مرحله‌ای

وبسایت های طراحی شده توسط چنار خیام به صورتی هستند که فرایند احراز هویت کامل و امن در آنها انجام می‌شود و به این صورت شما خیالتان راحت است که افراد حقیقی در سایت ثبت نام می‌کنند و تراکنش‌ها کاملا امن هستند. همچنین با امکان ورود دو مرحله‌ای امنیت سایت هم برای مالکان و هم برای کاربران بطور کامل حفظ می‌شود. ورود دو مرحله‌ای با استفاده از پیامک، ایمیل یا حساب کاربر شما انجام خواهد شد.

  • امکان ایجاد سطوح کاربری و دسته‌بندی کاربران با توجه به امتیازاتی که دریافت می‌کنند

ما وبسایت صرافی آنلاین ارز دیجیتال شما را طوری طراحی می‌کنیم که کاربران با توجه به اشتراکی که تهیه می‌کنند و امتیازاتی که دارند در سطوح کاربری مختلفی دسته بندی شوند و وبسایت امکانات متفاوتی به آنها ارائه کند.

 

شرکت طراحی وبسایت صرافی آنلاین

 

  • قابلیت توسعه نامحدود

دنیای فناوری به خصوص دنیای ارز دیجیتال به سرعت در حال رشد است. بنابراین با افزایش امکانات در سایت های صرافی آنلاین، شما نیز می‌توانید خود را به روز نگه دارید. چرا که ما وبسایت شما را طوری طراحی می‌کنیم که قابلیت توسعه نامحدود دارد و می‌توانید با حداقل هزینه‌ها، امکانات جدید را به سایت خود اضافه کنید.

 

چرا راه‌اندازی وبسایت صرافی آنلاین اهمیت دارد؟

 

از زمانی که ارزهای دیجیتال به پدیده‌ای فراگیر در دنیا تبدیل شدند، اخبار مربوط به آن نیز همیشه جزو داغ‌ترین اخبار در دنیا بوده است. درنتیجه می‌توان گفت که طراحی و ساخت وبسایت صرافی برای افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند اهمیت بسیاری پیدا می‌کند. یکی از دلایل مهم این است که سایت صرافی می‌تواند درآمدی عالی برای صاحبان آن به همراه داشته باشد.

 

صرافی آنلاین ارز دیجیتال

 

طراحی و ساخت یک وبسایت صرافی ارز دیجیتال آنلاین چه مزایایی خواهد داشت؟

 

  • امکان ارائه خدمات 24 ساعته به مشتریان
  • افزایش مشتری‌ها و به تبع افزایش درآمد
  • جذب مشتری در سراسر دنیا
  • کاهش هزینه‌های مغازه فیزیکی
  • کاهش اصطکاک موجود بین مشتری و مالک صرافی
  • از بین رفتن صف مردم و جلوگیری از اتلاف وقت مردم
  • خدمات رسانی سریع
  • بستری امن و مناسب برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال
  • استفاده از پروتکل های امنیتی برای جلوگیری از هک شدن حساب
  • عدم نیاز به حمل پول نقد و از بین رفتن امکان سرقت پول نقد

 

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال

 

ساخت وب سایت خرید و فروش ارز دیجیتال برای چه کسانی مناسب است؟

 

ساخت و طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال برای افراد فعال در حوزه ارز دیجیتال و صرافی ها که به دنبال ایجاد یک استارتاپ مطمئن و پرسود هستند مناسب است. همچنین افرادی که اطلاعات کافی درمورد ارزهای دیجیتال دارند و می خواهند کسب و کار خود را از ابتدا راه‌اندازی کنند، می توانند با ساخت یک وبسایت با امکانات کافی، درآمد بالایی کسب کنند. حتی صرافی هایی که می خواهند خرید و فروش سکه و ارز مثل دلار و یورو را انجام دهند نیز می توانند با راه اندازی یک سایت، فروش و درآمد خود را چند برابر کنند.

 

هزینه و قیمت طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال در سال 1402

 

تعرفه های طراحی سایت در چنار خیام همانند سال گذشته است و افزایش قیمت نداشته ایم. اگر بخواهید با وردپرس طراحی کنید (که چنار خیام پیشنهاد نمی کند) باید بین 10 تا 12 میلیون تومان هزینه کنید. اگر هم بخواهید یک سایت حرفه ای با کدنویسی برایتان طراحی کنیم باید بین 25 تا 35 میلیون تومان هزینه کنید. البته فرایند دریافت هزینه ها در چنار خیام به صورت قسطی است و بسیاری از مشتریان ترجیح می دهند که وبسایت کدنویسی طراحی کنند، چراکه از مزایای آن آگاه هستند.

 

طراحی وبسایت صرافی

 

بهترین شرکت طراحی سایت صرافی آنلاین و ارز دیجیتال در تهران کدام است؟

 

با توجه به تجربه چندین ساله ما در کدنویسی و طراحی وب، و با توجه به اینکه طراحی سایت ارز دیجیتال و صرافی آنلاین با توجه به مبادلات صورت گرفته در داخل أنها و بحث امنیتی آن، حساسیت بالایی دارد، پیشنهاد می کنیم حتما از از شرکت های معتبر کمک بگیرید. یکی از معتبرترین شرکتها در زمینه طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال آنلاین که به مباحث امنیتی تسلط بالایی دارد و همچنین دانش کدنویسی لازم برای طراحی یک سایت زیبا، امن و پرسرعت و حرفه ای را دارد، چنار خیام است.

ما در چنار خیام با توجه به علم و دانش فنی روز و با توجه به مباحث امنیتی تخصصی، یک وبسایت بی نقص و درآمدزا را برای شما طراحی می‌کنیم.

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید: 09106803150

 

وبسایت صرافی آنلاین

 

نتیجه گیری

 

طراحی سایت صرافی برای آن دسته از افرادی که می‌خواهند یک کسب و کار آنلاین پرسود داشته باشند یک اقدام بسیار عاقلانه و سودمند است. اگر می خواهید یک وبسایت طراحی کنید و در آن خدمات صرافی ارز دیجیتال و کریپتوکرنسی ارائه کنید، باید هدف گذاری مناسبی داشته باشید، در این شغل سررشته داشته باشید، برای پشتیبانی و نیروی کار لازم برای آن برنامه ریزی کنید، و همچنین یک برآورد هزینه و سرمایه گذاری داشته باشید. همچنین باید کار خود را به شرکتی بسپارید که بتواند یک سایت حرفه ای، زیبا و کارآمد برایتان طراحی کند و هزینه های آن نیز مقرون به صرفه باشد.

برای مشاوره با کارشناس طراحی سایت صرافی در چنار خیام و همچنین اطلاع بیشتر از قیمتها تماس بگیرید: 09106803150

 

وبسایت کریپتوکرنسی

 

مطالب دیگر

بهترین شرکت طراحی سایت در تهران

بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن در ایران

طراحی سایت خبری

طراحی سایت حرفه ای

طراحی سایت فروشگاهی

دیگر مطالب وبلاگ